IVECO esittelee uuden kiinnostavan monikanavakampanjan, joka tukee uuden raskaan kuorma-auton IVECO S-WAY:n julkaisua. Kansainvälisen Ogilvy-viestintätoimiston laatima kampanja perustuu ajatukseen ”I’m Unstoppable – Olen pysäyttämätön”, jolla viitataan ajoneuvon kuljettajiin ja heidän ajattelutapaansa.
Painetussa ja sosiaalisessa mediassa ilmestyvä kampanja nostaa kuljettajat keskeiseen asemaan ja seuraa heitä liikenteessä. Kampanja osoittaa, miten uuden mallin paranneltu mukavuus, liitettävyys ja palvelut mahdollistavat viihtyisämmät ohjaamo- ja työskentelyolosuhteet ja saavat kuljettajat tuntemaan olonsa pysäyttämättömiksi.
Kampanja alkaa energisellä videolla, joka esittelee IVECO S-WAY:n kuljettajia tien päällä ja näyttää, miten mukavasti päivittäiset työt sujuvat ajoneuvon uudessa ohjaamossa, joka on suunniteltu ensiluokkaiseksi työ- ja lepoympäristöksi.
Kampanjassa kuvattiin kuljettajia laulamassa Queenin ”Dont Stop Me Now”-kappaletta päivän erilaisissa tilanteissa: töihin valmistautuessa, ratin takana, lepotaukojen aikana ja illalla vuoteessa. Se huipentuu kohtaukseen, jossa korostetaan IVECO S-WAY:n erityisominaisuuksia: ”Parempi liitettävyys, parempi mukavuus, enemmän palveluita, hauskempi kuin koskaan ennen”. Lopussa tuodaan esiin uuden malliston viesti: ”IVECO. DRIVE THE NEW WAY.”
Printtikampanja noudattaa samaa ”Unstoppable”-konseptia, sillä siinä esitellään IVECO S-WAY -kuljettajia päivän eri vaiheissa julistaen ”Olen pysäyttämätön (paitsi hyvästä syystä)”.
IVECOn kansainvälisen brändimarkkinoinnin johtaja Maria Laura Iascone kommentoi: ”Kampanja poikkeaa totutusta, sillä se esittelee raskasta ajoneuvoa nostamalla sen kuljettajat keskeiseen asemaan ja antamalla heidän kertoa, miten IVECO S-WAY muuttaa heidän elämänsä tien päällä. Se on kunnianhimoinen ja dynaaminen kampanja, joka vie katsojansa tunteisiin vetoavalle tutustumismatkalle ja kutsuu heidät liittymään IVECOn käyttäjien joukkoon ja ajamaan uudella tavalla – DRIVE THE NEW WAY.”
Kampanjan ensimmäiset osat näkyvät IVECOn Facebook-, LinkedIn- ja YouTube-tileillä.